choozee 2009.04.02. 16:16

Tavaszi Ébredés

Végre megjött a tavasz! Csak 1 hónapot késett de legalább itt van! Kezdődik az élet és kezdődhet az én szociális életem is. Ami egyedül hiányzik az a tökösség.

Elhatároztam hogy baszok a Rules of the Game-re mert nem tetszik hogy mások adnak feladatot. Azt hiszem magamnak kell a gyengeségeimet felmérnem és a saját Out of the comfort zone programomat megcsinálnom. Első lépés az AA azaz az Aproach Anxiety legyőzése. erre megy ki az első második nap a rules of the gameben is, de mikor 5 embert kell approacholni, akkor az ember keresi a tökéletes szituációt és szétstresszeli magát. Úgy érzem nekem a nagy számok kellenek mondjuk 100 idegen emberhez odamenni és beszélgetni vele. Sajnos ez nekem először nem lesz könnyű mert olyan környezetben nőttem fel ahol ez nem volt bevett szokás a közvetlenség. Nem voltak ilyen barátaim se, akiktől ezt láttam volna, kicsit túl félénkre távolságtartóra neveltek. Persze nem hibáztatom a szüleimet, megértem hogy ők se mások és ezért nem is volt más a céljuk, csak sajnos amit gyerekkorában az ember nem tanul meg (könnyen), azt felnőtt korában csak nehezen tudja. Biztos hogy pulzus növekedés lesz jo párszor, de ez természetes, ezt kell majd legyűrni. Ma fentről lenéztem az udvarra a suliban( ahol 12 napot tölthetek még el) és 4 v 5 csak női 3as 4es settek voltak. Kikell használni most már nincs mit veszteni, eddig se volt. De most már végképp nincs. It's spring!

A bejegyzés trackback címe:

https://upsidedown.blog.hu/api/trackback/id/tr841042075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása